SPONSORING ZESPOŁU SPORTOWEGO / SPORTOWCA Sponsoring zespołu lub osoby musi w znaczący i jasny sposób przynieść pomoc w osiągnięciu sukcesu. Sponsoring może być zarówno finansowy jak i w postaci sprzętu lub innych wartości materialnych, znaczących i pomocnych zespołowi lub osobie w osiągnięciu założonego celu. Środki sponsoringu musza być z terytorium Polski lub budżetowane na aktywności na terytorium Polski. Kampania sponsoringowa musi być dobrze przeprowadzona w dotarciu do założonej grupy docelowej, musi pokazać dobra synergię pomiędzy zespołem / osobą i marką, pokazać znaczący zwrot funduszy sponsoringowych zgodnie z założonym planem. Sponsoring musi pokazać związek z podstawową działalnością marki lub firmy, wygenerować znaczącą rozpoznawalność marki. Budżet powinien być proporcjonalny do założonych efektów sponsoringowych oraz pokazał widoczne rezultaty zespołu lub sportowca. |
2020 ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.