ZWYCIĘZCY 2012 |
Edycja The Champ Awards 2012 - konkursu polskich kampanii sportowych dobiegła końca. Zgłoszenia z najwyższą ilością punktów w swojej kategorii otrzymały nominację do finału, gdzie zostały ocenione przez Jury i Kapitułę, których członkami są wybitni znawcy polskiego sportu oraz biznesu. Uroczyste ogłoszenie wyników odbyło się 11 lutego w budynku Polskiego Komitetu Olimpijskiego, w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie. |
UROCZYSTE WRĘCZENIE NAGRÓD THE CHAMP AWARDS 2012 W siedzibie Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie odbyło się oficjalne ogłoszenie wyników i wręczenie nagród The CHAMP Awards - polskie kampanie sportowe. Po raz pierwszy nagrodzono firmy i instytucje, które swoją postawą wytyczyły nowe kierunki w rozwoju sportu i rekreacji w Polsce oraz wyróżniły się sukcesami osiągniętymi przez prowadzone kampanie w oparciu o sport i rekreację. To innowatorzy i kreatorzy mający unikalne osiągnięcia na niwie powiązania sportu i biznesu. Do zakończonej edycji wpłynęło niemal 100 zgłoszeń. Pierwszym etapem konkursu było głosowanie on-line. Przez cały rok internauci oddawali swoje głosy poprzez stronę internetową. Zgłoszenia z najwyższą ilością punktów w swojej kategorii otrzymały nominację do finału, gdzie zostały ocenione przez Jury i Kapitułę, których członkami są wybitni znawcy polskiego sportu oraz biznesu. Wśród zwycięzców znaleźli się m.in. Coca-cola z kampanię związaną z UEFA EURO 2012, PL.2012 za organizację UEFA EURO 2012 oraz BNP Paribas Bank Polska za kontrybucję w polski tenis. Nagrodę specjalną za odwagę w promocji Polski na arenie międzynarodowej otrzymała firma OKNOPLAST, która jest sponsorem czołowej drużyny piłkarskiej Inter Mediolan. lista zwycięzców Przed uroczystością wręczenia nagród The Champ odbyło się spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu z cyklu Marketing Sportu, którego tematem przewodnim była piłka nożna. Spotkanie w formie wspólnej otwartej dyskusji poprowadził Roman Fedorczuk, Prezes ABK Sport, Tomasz Jagodziński, Dyrektor Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie oraz Mariusz Kiepas, Dyrektor Generalny UEFA EURO 2012 Coca-Cola Poland Services. Uczestnicy wspólnie potwierdzili, że na rynku polskim brakuje spójnej strategii dla marketingu piłki nożnej i konieczne są konsultacje różnych instytucji w tej kwestii. Poruszono również problem podejścia i zaangażowania w promocję sportu przez samych piłkarzy. Podkreślono jak dużą rolę w marketingu sportu pełnią kibice. Zapraszamy do obejrzenia relacji, która została wyemitowana w TVP Warszawa: www.tvp.pl/warszawa. Więcej o spotkaniach KDM na stronie www.kdm.abkgrupa.pl. Zapraszamy również do obejrzenia galerii zdjęć poniżej. |
2020 ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.